štvrtok 13. januára 2011

(MyWork) Before And After PP


Včera som začal s dokončením staršej zákazky. Tak ma napadlo (s ohľadom na niektoré otázky v komentároch k mojim príspevkom), že by nebolo zlé ukázať jednu foto zo série pred a po úprave. Pri tejto úprave pleti som použil iba vrstvy úprav - krivky - saturácia, klonovacie razítko a retušovací štetec na retuš pleti. Nebol použitý žiaden plugin a ani nijaký High Pass postup na retuš pleti. Vždy som toho názoru, že radšej lepšie nasvietiť a menej retušovať, navyše nejaké veľké zázraky v postprocesse ma moc nebavia. (Foto je trošku vo vyššom rozlíšení, aj keď trošku to zmršil kompresiou blogspot. Ale verím, že sa dá na to pozerať ešte...)

10 komentárov:

  1. Skoda toho odrazu v ociach + mne sa zda ze oci mohli byt ostrejsie ale asi bol zamer ostrit na mihalnice, inac je to SUPER !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no závisí to asi od miery doostrenia, hlavne pri tak malom obrázku, ale od istého času už radšej nepreostrujem aj toto už bolo trošku preostrene kvoli tomu že blogspot vždy urobí kompresiu a potom to trochu rozpatlá, takže veci na blog radšej o chlp viacej doostrujem aby nevyzerali rozostrené.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlhšie sledujem Tvoju tvorbu a nepoznám fotografa v "Tvojej lige" , s ktorým sa stotožňujem v prístupoch k fotografii tak ako u Teba, Tvoje fotografie motivujú a inšpirujú.Mnoho ľudí hodnotí fotografie spôsobom, toto je fajn, toto mohlo byť inakšie a tamtoho viac,ale inač super...Pre mňa existujú len dobré fotografie a zlé fotografie, tie Tvoje sú dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau, ďakujem, to som rád:) Ale ešte sa musím vela, vela učiť, všeličo by som ešte chcel vyskúšať a všade na svojich foto vidím nejakú nedokonalosť...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobre retuse davas..aj sa divim ze si nepouzil tuto nijaky highpass..zaujimalo by ma ako to zmaknes tak fajne bez flakov a s dobrou strukturou..ja ked stratim strukturu pridavam ju cez ten highpass..ale tvoja robota je na inej urovni..niekedy by som aj rad pokec hodil o softeni..ale nechcem ti kradnut know how.. :)

    Tomas Rak
    www.tomatito.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tomas tie tvoje makra na ephoto su brutalne, to by som chcel vidieť jak sa to robí. to bude hotova veda. No mne toto moje pride hrozne jednoduche, lebo je to len klon. razitko, zaplata a retuš, štetec. High pass sa mi prestal páčiť nejako v poslednom čase a ked nemusím tak ho nedávam. Toto mi trvalo cca 30min plátania potom som si dal pauzu (plaváreň, obed a v Planeo je akcia na Enenloopy 8ks za cca 24 Eur:) - potom kontrola, preplátanie a je to tu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj, pekna retus.Nemohol by si tu prosim ta pastnut aj screenshot tych actions ktore si urobil aby si sa dopracoval k takemu super PP.
    diky
    Marek Cambal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skusim ďalšiu vec ked budem retušiť to nejako nahrať ešte som nerobil video z retuše (screenshot bue o ničom) - ale porozprávam sa o tom s mojím asistentom on všeličo takéto čo sa týka SW vie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ako to vyzera jednoducho ked sa to vie :). klobuk dolu... mam par fotostranok a fotoblogov kam chodim kazdy den. som rad,ze som objavil aj tvoj blog a pridal som ho (mam tam aj Tomasa Raka uz niekolko desiatok mesiacov aj ked ten menej aktualizuje :)). pani vy ste foto top profici.
    dakujem a tesim sa na dalsie tvoje prace.
    Millis

    OdpovedaťOdstrániť