nedeľa 21. marca 2010

(MyWork) Waiting For The Spring











Včera bolo od rána krásne - slniečko, teplota 15°C, len mierny vánok a dokonca sobota. Doobeda som síce fotil s kolegom nejaké produkty, ale poobedie bolo už moje. Moj prvý voľný naozajstný jarný deň, som chcel stráviť niekde vonku a konečne byť mimo ateliér. Do štvrtej sa však všetko pekne zmenilo slnko zašlo, ochladilo sa, začalo poriadne fúkať a na Drážovciach sme sa nemali kde pred vetrom skryť. Ledva sme tam vydržali dve hodiny. Nakoniec sme nefotili to čo som pôvodne chcel, no aspoň som pozrel lokalitu a už presne viem čo a ako ďalej. Skoro sme tam zamrzli. Som rád, že aspoň statív s bleskom mi neodfúklo... (Modelka Simona a aj styling je tiež viac-menej jej práca ak nerátam ten vietor:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára