pondelok 1. februára 2010

(MyWork) Black&White Landscape












Počasie možno nebolo úplne ideálne, opäť som vychytil pravý "sivý deň" na potvoru bez hmly! No istotne to bola príjemná prechádzka. Kvôli tým trom orechom a troche pohybu sme prechodili v hlbokom snehu pekných pár kilometrov. A opäť som sa všeličomu naučil, napríkald že statív by mohol byť niekedy aj vyšší a občas by bodla diaľková spúšť. 

Foto (to piate z hora) so slniečkom takmer v strede urobila moja manželka Zuzka kompaktom, a tie na ktorých som ja zase Zuzkin otec - dakujem:)

3 komentáre:

  1. Dear Josef, im from Argentina, my name is Alejandro Peñak, I found your blog searching people that have my Surname. My surname has been changing, was Peniak and then, when my granfather arrived to Argentina, change to Peñak. Your work is spectacular, very beautiful images, cotinuing, congratulations. I apologize for my English,
    Best regards

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi, Alejandro,
    thank You very much for compliments:) My Surname it´s not so usual in Slovakia:) Maybe more Peniak´s /Peñak live in Angertina now. Don´t worry about your English - mine is terrible too:)

    (my grandfather was from Slovakia, district: Brezno, Village: Michalova, so there are my roots:)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...prečítal som, - zaujímavé to je. Peter

    OdpovedaťOdstrániť