streda 20. januára 2010

(MyWork) Krajina - Liptov I.




Podarilo sa mi ukradnúť si jeden víkend pre seba a prechádzky. Nafotil som toho dosť a otestoval výbavu v zime. Vonku v mraze a hmle funguje všetko trochu inak ako v teple ateliéru. Krajina ma baví čím ďalej tým viac a asi sa jej začnem aj serióznejšie venovať. Do fotovýbavy mi práve pribudol malý statív Vanguard Alta+235 AP, polarizačný filter HOYA a monitor Eizo. A brada... Jednoducho som si nechal narásť bradu, na zimu je to veľmi praktické:) V teréne mi občas chýbalo širšie ohnisko, tak asi idem šetriť na 17-40L prípadne 16-35L, hoci som si myslel, že ďalší zoom už nekúpim. Už sa teším na ďalší víkend vonku...

4 komentáre:

  1. pekno, len neviem ci je dolezita investicia do sirokacu..lepsie ako sirokac podla mna funguju pri krajinach panoramy...nad tou investicou by som asi porozmyslal a skor investoval do filtrov atd :)
    ale to je len moj pohlad...
    alex

    OdpovedaťOdstrániť
  2. -no nieco na tom bude, filtre by sa hodili. V lete som v buse v Jasnej, našiel celu Cokin sadu aj s držiakom v puzdre, ale kedže som poctivy dal som to šoferovi, možno to bolo znamenie:)
    Inak díky za koment, rýchlo si zareagoval:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jj, dobre si urobil...cokin su na pikacu...treba minimalne lee filtre, netreba drahe vybavko degradovat umelou hmotou...
    reagujem pruzne, mam ta v rss, takze no problem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aha:) no ešte že vravíš, aspoň viem kerým smerom nie. Však aj zo statívom je to podobne, manfrotto čo mám je s hlavou asi 3 kilové, ten vanguard nie je zlý napríklad, ale časom budem musieť kupiť hlavu gitzo, lebo to čo k tomu dali v sete je dimenzované asi tak na plastové zrkadlovky, ale to až vtedy ak ma tá krajinka bude fakt dlhšie baviť:)

    OdpovedaťOdstrániť