piatok 17. apríla 2009

Na prechádzke

Pri prechádzke mestom som stretol kamarátov. Bol som len tak vyskúšať novú techniku a zistiť čo sa ako nastavuje a meria - predsa len občas potrebujem aj nejakú tu automatiku či poloautomatiku. Tu je zopár záberov fotených do JPEG, snímky sú trocha vyhladenejšie ako som bol zvyknutý z CCD senzora ktorý mal Nikon. Sa mozrejme pri fotení a spracovaní RAW sa mi už podarilo vyrobiť aj nejaký ten šum, alebo skôr zrno, aj na ISO 100 čo ma veľmi potešilo. Na trocha "digitálneho zrna" som si už skrátka zvykol. Obraz bez tejto štruktúry mi pripadá jednoducho umelý a nereálny. Už sa teším ako novú mašinku prevetrám v aťásku:)

tak toto je portrét s EF-100mm F2,8 na plnú dieru

stopercentý výrez


ISO 800 a ISO 1600 s objektívom 24-70 na clone F2,8 - uplna pohoda :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára