pondelok 2. februára 2009

Vizáž/Styling hlavné kritérium úspechu?


Dôležitosť mejkapu vizáže a dobrého stylingu som si naozaj uvedomil až pri nedeľnom fotení. Najmä pri prezeraní surových fotiek doma na monitore. Ak majú fotky (modelingové) vyzerať šťavnato a sexi je kvalitná vizáž/make up veľmi dôležiá. Ja tomu môžem síce tiež pomôcť svetlom, no nejaký ten základ tam treba. Máme asi všetci ešte málo skúseností (aj keď občas sa niečo iba normálne nepodarí..), no výsledky z nedeľného fotenia podľa mňa nezodpovedajú nášmu spoločnému vynaloženému úsiliu a potenciálu, ktorý mali dievčatá v sebe. Istotne vyberieme dosť skvelých fotografií, ale asi viete čo tým myslím. Možno, že aj ja nesiem svoj podiel viny, pretože som kvôli lepšej práci s výrazom a pózami modeliek urobil troška mäkšie svetlo a nešiel som do kontrastných polôh osvetlenia. Možno že na fotení nemali byť priatelia modeliek aby dievčaté mali ten správny výraz, možno že... Skrátka, na budúce sa pokúsim odstrániť nejaké to "možno že" a výsledky budú lepšie. Ešte, že dievčatá boli krásne a trocha retuše a "digitálneho mejkapu" tomu snáď pridá ten správny šmrnc. Sám som zvedavý, ktoré foto nakoniec vyberiem a ako ich upravím:) Jednoducho, ak chcem napredovať musím byť k svojej práci kritický...

Po čase pridávam foto konečne bola chvíľka na retuš ale ešte je to len pracovna verzia - bude upgrade :)

2 komentáre: