streda 28. januára 2009
Finannčná kríza (alebo len mediálna)?
Neviem ci sa to patrí, písať to tu na blog, ale trocha ma mrzí súčasný stav. Istotne, firmy majú finančné problémy a radšej šetria, ale žeby bolo naozaj až tak zle, ako to prezentujú médiá? Nepreháňa sa to trochu? Neurobí toľko odporúčané uťahovanie opaskov a minimalizovanie výdavkov viacej škody ako osohu? To si nkto neuvedomuje, ten kto rozdáva takéto rady, že kríza sa sa všeobecným zadržiavaním finančných prostriedkov len prehĺbi a bude tu naozajstná kríza? Nie len tá mediálna finančná kríza, akú sme mali doteraz? Áno jednotlivci by mali setriť. Ale čo marketingové oddelenia, myslia si, že keď sa ušetrí na propagácii produktov niečo zarobia? Ja viem je to veľa otáznikov naraz, ale v podstate podľa môjho názoru, zadržiavanie obehu obrovských peňazí na súkromných účtoch a prelievanie peňazí do "bezpečia" to ešte poriadne skomplikuje. Ako môže kríza prestať, keď nebudú nové projekty, investície? Asi nijako. Nie som žiadny analytik, pracujem len v médiách, ale naozaj by ma zaujímalo nakoľko sme si krízu vyrobili a zhoršili sami svojim správaním a stopnutím veľkých výdavkov (myslím veľké podniky) a nakoľko nás stiahli ku dnu materské firmy zo západu. Takýmto spôsobom tu budeme mať krízu ešte desať rokov....
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára