piatok 14. júna 2013

(MyWork) Day & Night



New collection Mystical feelings from slovak fashion designer Milada Sabolová
Photography: Jozef Peniak
Photo Assistant: Patrik Benik
Styling: Milada Sabolová
Models: Dominika Tothová, Silvia Kimličková
MUA: Agnes Sador
Hair: Ivona Leporisova

TECH: Nikon D800 + 24-70mm F2,8 G, bunch of speedlights SB 910 & SB700, difusers & gel filters.

2 komentáre:

  1. tieto su lepsie ako z exterierov D&N, mozno v hornej upratat LDR. Spodna foto bez vyhrad vyborna!

    Rozdiel medzi profi zoom sklom a pevnym sklom, v mojom ponimani je: profi zoom produkuje profi foto, pevna optika viacej umelecke foto. V tomto kontexte je u oboch prilis velka DOF, na hornej foto blizkost dveri vela priestoru pre zkratenu DOF nedava. Ale u spodnej foto je v tom skryty dalsi potencial..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jasné dakujem:-) a názor beriem - len v takých priestoroch je škoda dávať menšiu DOF - to sa proste (aj v móde) nerobí, navyše v Galante sú teraz na výstave v renesančnom kaštieliku vytlačené vo formáte A2 a vyzerá to fakt dobre a vidno tam aj jemné rozmazanie pozadia. Navyše nič iné ako 24-70 som tam ani nemal takže som sa musel uspokojiť. Nikkor 50F1,4 G čo mám sa mi nepáči kresebne ani kontrastom na D800, navyše s tým sklom to nespoľahlivo zaostruje. 24-70 je istota a aj o to ide pri takýchto foteniach, modelky aj tak premrzli poriadne.

    OdpovedaťOdstrániť