streda 17. augusta 2011

(MyWork) A Little Bit of Passion



Prvé zábery z nedeľného fotenia pre Studio Glamour z Nitry. Blýskalo sa ostošesť. Pri tom prvom dokonca iba jedným externým bleskom Canon 580 EX II, nastaveným na 1/2 výkon do malého softboxového dáždnika + strieborný trigrip ako odrazka zospodu. Fotené s EOS 60D. Enjoy!

3 komentáre:

  1. Moc dobre. Zajimalo by mne jaky softbox, stojan a raditrigger pouzivate. Uz se delsi dobu chystam nakoupit prave vyse uvedene, ale porad se ne a ne najit to prave, lehke a mobilni prislusenstvi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuto som použil konkrétne:

    stojan - http://www.megafoto.sk/Walimex/stativ-wt-803
    tento konkrétne odporúčam lebo je k nemu puzdro do ktoreho sa okrem stativu zmestí aj dáždnik, statív je to ľahký a vratký, najskôr som myslle že ho budem používať iba minmálne, ale dobre sa prenáša skoro nič neváži zložený je malý, nosím ho všade, slúži super, kúpil som si ešte jeden do rezervy keby ich prestali robiť a keď potrbujem dva ľahke...

    softbox - paradny namiesto beauty dishu - http://www.megafoto.sk/Walimex/reflector-soft-light-box-72cm-dazdnikovy-walimex

    trigger starší Cactus V4 - som snimi veľmi spokojný mám 4 odpalovače a 2 vysielače, len v nich moc spoľahlivo dlho nefunguju nabíjacie AAA kvoli 1,2 V - potrebuju 1,5 V a obyč. alkalické baterky tesco a idu ako hodinky

    často používam obyčajný biely difúzny dáždnik 100cm priemer + 60x60 softbox - výroba čína ale objednávam kvoli záruke z www.mini-max.sk - totál spokojnosť

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za tipy. Z těch Cactus triggeru mam trosku obavu, alespon dle recenzi co jsem cetl, ale to byli asi V2. Osobně mám vyhlídlý trigger od Radiopopperu JrX, ale až po Mark3 :)

    OdpovedaťOdstrániť